Nieuwsbrief

Welke voordelen biedt de Lidl-Newsletter?

Met onze nieuwsbrief ontdek je elke week de huidige aanbiedingen, prijsverlagingen, wedstrijden, recepten en veel meer. Dit zowel van onze winkels, als van de webshop. Mis dus geen enkele aanbieding meer en blijf op de hoogte van al onze aanbiedingen en kortingsacties. Wil je deze ook graag ontvangen, dan kan je je hier via je e-mailadres inschrijven voor onze Nieuwsbrief.

Hoe kan ik mij voor de Lidl-Newsletter aan- of afmelden?

Je kan je inschrijven door op de menubalk op Newsletter te klikken en je e-mailadres in te vullen. Van zodra je op ""Versturen"" klikt, ga je automatisch akkoord met de Privacyverklaring. Hierna ontvang je een e-mail met het verzoek om je aanmelding voor de Lidl-nieuwsbrief te bevestigen. Na bevestiging, ontvang je een bericht ter verwelkoming. Meer hoef je niet te doen. Veel plezier!

Afmelden voor de Lidl-Nieuwsbrief kan door in de menubalk te kiezen voor Nieuwsbrief. Geef vervolgens het e-mailadres op, waarmee je bent aangemeld voor de Lidl-Nieuwsbrief. Vink daarna aan dat je geen aanbiedingen meer wenst te ontvangen en klik op de knop “Afmelden voor Nieuwsbrief”. Afmelden voor de Lidl-Nieuwsbrief is ook mogelijk door aan het einde van de Nieuwsbrief op de knop “Nieuwsbrief afmelden” te klikken.
Na afmelding ontvang je een e-mail ter bevestiging. Wij zullen je wel missen, hoor!

Contact

Hoe kan ik de Klantenservice van de Lidl-webshop contacteren?

Onze Klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Je kan hen bereiken via het contactformulier of telefonisch op het gratis nummer 0800 73 520.

Ons assortiment

Worden de artikelen eveneens in de winkels van Lidl verkocht?

Je vindt in de webshop niet alleen bijna alle non-food artikelen uit onze winkels, maar nog veel meer dan dat! Online wordt ons Non-Food aanbod sterk uitgebreid. Niet alle artikelen die aangeboden worden op de webshop zijn dus ook terug te vinden in onze winkels.

Hoe kan ik meer informatie bekomen over een artikel?

Bij elk artikel in onze webshop vind je een artikelomschrijving, waar je de kenmerken, de kwaliteitslabels en specificaties kan raadplegen.
Indien je toch nog meer informatie over een artikel wenst, neem dan best contact op met onze Klantenservice.
We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen!

Handleiding

Wat kan ik doen wanneer de handleiding ontbreekt in de verpakking?

Je kan al onze handleidingen zelf raadplegen door hier te klikken. Kan je de handleiding die je zoekt niet vinden? Neem contact op met onze Klantenservice.
We zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen!

Overige

Heb je nog vragen?

Onze Klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar. Je kan hen bereiken via het contactformulier of telefonisch op het gratis nummer 0800 73 520.

Waar vind ik de gegevens van de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel en voor de Online Dispute Resolution?

Bent u desondanks onze inspanningen niet tevreden? Richt u dan to de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel, www.ombudsmanvoordehandel.be.

Vanaf 15 februari 2016 stelt de Europese Commissie een platform voor buitengerechtelijke geschillenafwikkeling ter beschikking (het platform voor Online Dispute Resolution). Dit geeft de consument de mogelijkheid om geschillen met betrekking tot een online aankoop in eerste instantie af te wikkelen zonder tussenkomst van een rechter. Je vindt het ODR-platform via deze link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


 
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Onze klantenservice helpt je graag verder.