Sorry, wegens overdonderend succes van onze acties hebben pakjes momenteel vertraging bij het bereiken van hun bestemming.

De levering van deze artikelen kan langer duren dan onze standaard levertermijn van 3 of 5 werkdagen. Zodra je pakje werd klaargemaakt ontvang je een verzendbevestigingsmail met track & trace code. Onze excuses voor het ongemak!

Hier vind je het antwoord bij eventuele vragen over verzending en levering.

Nieuwsbrief

Welke voordelen biedt de Lidl-Newsletter?

In onze nieuwsbrief ontdek je elke week de huidige aanbiedingen, prijsverlagingen, wedstrijden, recepten en zoveel meer. Dit zowel van onze winkels, als van de webshop. Mis dus geen enkele aanbieding en schrijf je hier in om op de hoogte te blijven van al onze aanbiedingen en kortingsacties.

Hoe kan ik mij voor de Lidl-Newsletter aan- of afmelden?

Je kan je inschrijven door in de menubalk bovenaan op Newsletter te klikken en je e-mailadres in te vullen. Zodra je op "Versturen" klikt, ga je automatisch akkoord met de Privacyverklaring. Hierna ontvang je een e-mail met het verzoek om je aanmelding voor de Lidl-nieuwsbrief te bevestigen. Na bevestiging, ontvang je een bericht ter verwelkoming. Meer hoef je niet te doen. Veel plezier!

Afmelden voor de Lidl-Nieuwsbrief kan door in de menubalk bovenaan op Newsletter te klikken. Geef vervolgens het e-mailadres op waarmee je bent aangemeld voor de Lidl-Nieuwsbrief. Vink daarna aan dat je geen aanbiedingen meer wenst te ontvangen en klik op de knop “Afmelden voor Nieuwsbrief”. Afmelden voor de Lidl-Nieuwsbrief is ook mogelijk door aan het einde van de Nieuwsbrief op de knop “Nieuwsbrief afmelden” te klikken.
Na afmelding ontvang je een e-mail ter bevestiging. Wij zullen je wel missen, hoor!

Contact

Hoe kan ik de klantendienst van de Lidl-webshop contacteren?

Onze klantendienst staat 6 dagen per week voor je klaar. Je kan hen bereiken via het contactformulier of telefonisch op het gratis nummer 0800 73 520.

Ons assortiment

Worden de artikelen ook in de winkels van Lidl verkocht?

Op Lidl-shop.be vind je bijna alle artikelen die je ook deze week in de winkel van Lidl vindt. Maar dat is slechts een kleine greep uit ons aanbod. In onze webshop verkopen we dus veel meer non-foodproducten, die je enkel online vindt en niet (meer) in de winkel. Bovendien vind je de non-food artikelen uit de winkel reeds een week voor de verkoopdatum op lidl-shop.be.

Hoe kan ik meer informatie verkrijgen over een artikel?

Bij elk artikel staat een gedetailleerde productomschrijving met de kenmerken, specificaties en kwaliteitslabels. Vind je niet wat je zoekt in deze omschrijving? Contacteer onze klantendienst, wij helpen jou graag verder.

Handleiding

Wat kan ik doen als de handleiding ontbreekt in de verpakking?

Je kan al onze handleidingen hier raadplegen met behulp van de IAN-code (die je vindt op de productverpakking). Vind je de handleiding die je zoekt niet? Contacteer onze klantendienst, wij helpen jou graag verder.

Overige

Heb je nog vragen?

Onze klantendienst staat 6 dagen per week voor je klaar. Je kan hen bereiken via het contactformulier of telefonisch op het gratis nummer 0800 73 520.

Waar vind ik de gegevens van de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel en voor de Online Dispute Resolution?

Ben je ondanks onze inspanningen niet tevreden? Dan kan je je richten tot de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel, www.ombudsmanvoordehandel.be.

Vanaf 15 februari 2016 stelt de Europese Commissie een platform voor buitengerechtelijke geschillenafwikkeling ter beschikking (het platform voor Online Dispute Resolution). Dit geeft de consument de mogelijkheid om geschillen met betrekking tot een online aankoop in eerste instantie af te wikkelen zonder tussenkomst van een rechter. Je vindt het ODR-platform via deze link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


 
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Onze klantenservice helpt je graag verder.