Verzendkosten

Welke verzendkosten worden er berekend?

We rekenen een standaardverzendkost van € 2.99 aan, ook wanneer je bestelling uit meerdere artikelen bestaat of op verschillende tijdstippen geleverd wordt.

Volg mijn pakket

Wat is de status van mijn levering?

Wanneer je bestelling wordt verzonden, krijg je van ons per e-mail een trackingnummer. In deze e-mail staat ook de link naar de Track & Trace-website van bpost. Zo weet je meteen waar je pakketje zich precies bevindt.

Vind je je pakket niet, contacteer dan onze Klantenservice. Wij gaan dit voor jou na.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen.

Je verwacht een pakketje, maar kreeg het nog niet? Dat kan vervelend zijn! Panikeer echter niet, ga eerst de onderstaande punten na:

  • Controleer de status van je verzending via de Track & Trace-applicatie van bpost. Staat je verzending al meer dan twee werkdagen op 'Verzonden'? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
  • Controleer het leveringsadres: klopt het adres dat je invulde?
  • Controleer je brievenbus: het kan zijn dat je niet thuis was toen bpost langskwam. In dat geval laat de postbode een briefje in je brievenbus achter.

Levering van mijn bestelling

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd staat steeds vermeld bij het artikel. Voor het grootste deel van ons aanbod geldt dat je je aankoop na 2 werkdagen, nadat je je bestelling plaatste, ontvangt.
Hou wel rekening met het volgende:

Indien je meerdere artikelen bestelt, bepaalt het artikel met de langste wachttijd wanneer je bestelling geleverd wordt.

Indien je een van onze acties bestelde nog voor dat het in onze winkels verkrijgbaar is, wordt je bestelling pas verstuurd op de dag dat het artikel in onze winkels te koop is.

Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendbevestiging via e-mail. Met het persoonlijke trackingnummer in die e-mail, kan je op de website van bpost de status van je verzending met één klik volgen.

Opgelet: Er wordt niet geleverd in het weekend en op wettelijke feestdagen.

Waar kan ik mijn pakje laten leveren?

Je hebt 3 leveringsopties. Zo kan je zelf bepalen wat voor jou het gemakkelijkst is.

  • Thuis of op het werk
    We brengen je bestelling tot bij jou!
     
  • In een bpost-afhaalpunt
    Je kan kiezen uit meer dan 1250 afhaalpunten, zowel bpost postkantoren als bpost postpunten. Je wordt verwittigd via een e-mail van bpost wanneer je pakketje beschikbaar is. Je pakketje blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt.
     
  • In een Cubee-pakketautomaat
    Je pakkketje zal worden geleverd in de door jou gekozen pakketautomaat. Je ontvangt een e-mail van bpost wanneer je pakketje beschikbaar is. Je pakketje blijft 5 dagen beschikbaar in de pakketautomaat. Indien het niet mogelijk is het pakketje via een pakketautomaat te leveren, zal het ter beschikking worden gesteld in het dichtstbijzijnde bpost afhaalpunt, je wordt hiervan via e-mail verwittigd. Grote en zware pakketten kunnen omwille van hun afmetingen niet in een pakketautomaat geleverd worden.

Wij leveren niet in het buitenland. Voor leveringen in Nederland kan je terecht op www.lidl-shop.nl

Kan ik een bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Nee, wij bieden geen leveringen naar het buitenland aan. Voor leveringen in Nederland kan je terecht op www.lidl-shop.nl

Op welke dagen wordt er geleverd?

Wij leveren op werkdagen bij jou aan huis, op het werk, in een afhaalpunt of pakketautomaat. Leveringen gebeuren dus niet in het weekend en op wettelijke feestdagen.

Tip: Indien je tijdens de werkdagen niet thuis bent, kan je je pakketje laten leveren in een postpunt en het afhalen wanneer het jou past (uiteraard op voorwaarde dat het postpunt open of bereikbaar is op die dag).

Tussen welke uren kan ik mijn levering verwachten?

Onze partner, bpost, levert elke dag tussen 8 en 16 uur, behalve tijdens het weekend en op wettelijke feestdagen.

Wist je trouwens dat je de status van je verzending kan volgen? Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een verzendingsbevestiging via e-mail. Met het persoonlijke trackingnummer in die e-mail, kan je op de website van bpost nagaan op welk moment bpost bij je langskomt.

Wat doe ik, wanneer ik op het tijdstip van levering niet thuis ben?

Is er niemand thuis wanneer het pakje geleverd wordt en je pakje past niet door je brievenbus? Bpost laat een afwezigheidsbericht achter in je brievenbus. Je hebt twee opties:

  • Je kan het pakje binnen de 14 dagen (de dag van levering niet inbegrepen) afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht aangeduid is.
  • Je kan ook vragen of de postbode de zending een tweede keer op hetzelfde adres komt aanbieden via deze link.

Je bent niet altijd thuis wanneer de postbode langskomt? Laat je pakje leveren in een van de 1.250 afhaalpunten of in een van de 125 pakjesautomaten van bpost.

Kan ik mijn bestelling annuleren indien mijn bestelling te laat geleverd wordt?

We doen er steeds alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen.
Indien we toch niet tijdig kunnen leveren, dan verwittigen we je voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn.
Je kan het pakketje weigeren aan de deur en wij zorgen dan voor een snelle terugbetaling.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in 1 keer bezorgd?

Op het overzicht van je bestelling, is steeds weergegeven wanneer je je artikelen kan verwachten.

Pakket niet ontvangen en overige vragen

Ik heb niet al mijn bestelde artikelen ontvangen, wat nu?

Wat vervelend dat je niet alle artikelen hebt ontvangen! Waarschijnlijk worden een aantal artikelen later geleverd. We raden je aan om te kijken of je bestelling niet over verschillende leveringen is verdeeld.

Is het bovenstaande niet aan de orde en mis je gewoonweg artikelen, dan bieden wij bij deze onze excuses aan voor het ongemak! Neem contact op met onze Klantenservice. We helpen je graag verder.

Tip: Houd je klantnummer of bestelnummer bij de hand voor een snellere service. Deze staan in de e-mail met de bevestiging van je bestelling. Kan je momenteel niet aan je bestelgegevens? Dan hebben wij het e-mailadres nodig dat je hebt gebruikt voor de aankoop.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij vertrouwen op onze partner bpost om onze artikelen veilig bij jou te krijgen. Wist je trouwens al dat je de status van je verzending kan volgen via de bpost Track & Trace-applicatie?


 
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Onze klantenservice helpt je graag verder.